في ساعة غروب …بقلم الشاعر السيد محمد

بقلمى /السيد محمد 

 (في ساعة غروب )

في ساعة غروب.. 

قلبي تاه مع ذكري جميله،

ويا ناس عشره وأصيله.. 

في ساعة غروب..

قلبي حن 

عقلي جن 

في ساعة غروب..

 أفتكرت أيام زمان.. 

الطفولة والبراءه

 والماضي اللي كان.. 

في ساعة غروب.. 

طيف أخدني لدنيا تانيه.. 

ذكريات بتراودني في كل ثانيه..

في ساعة غروب.. 

أما الأحزان علي عيني فاتت..

 ضحكه حلوه في قلبي ماتت..

في ساعة غروب.. 

قولت آه وألف آه.. 

هي أيه تسوى الحياه.. 

في ساعة غروب.. 

اللي بتحبه وبتهواه.. 

في قربك مش بتلقاه.. 

في ساعة غروب.. 

الظلام علي قلبي حل.. 

المشاكل بتحاوطني

 ومش لاقي لنفسي أي حل.. 

في ساعة غروب..

الشمس ناويه الرحيل.. 

و الرجوع بقي مستحيل 

في ساعة غروب..

بقلم /السيد محمدcropped-271393498_306322598178178_1774026774041848354_n-1

أضف تعليق